2013. december 28., szombat

Ma végére jutottam egy könyvnek, ami úgy gondolom, nem véletlenül akadt a kezembe. 

Pár hete történt, hogy betértem egy áruház parkolójában lévő könyvsátorba  - ahogy azt minden Karácsony előtti hetekben megteszem, mert 1. imádok olvasni, és szeretném a kisfiammal is megszerettetni, 2. ajándékként is találhatok valamit, 3. útba esik, 4. jó vételeket lehet kifogni. Végignéztem a kínálatot, és a legutolsó asztalon megakadt a szemem egy könyvön, melynek a címe és borítója ismerős volt, mellesleg biztos vagyok benne, hogy nem először találkoztam vele. Suzy Welch: 10-10-10. 10 perc, 10 hónap, 10 év. Tedd rendbe az életed. # 1 Bestseller, tehát bizonyítottan sikerkönyv, bár megmondom őszintén, nem ez a tény tette vonzóvá. Egy szónak is száz a vége: nagyon nem bántam meg, hogy megvettem, SŐT. Aki még nem olvasta, mindenkinek szívesen ajánlom figyelmébe, mert valamit mindenki tanulhat belőle. 

Mostanában nem ez az első könyv, amiről úgy éreztem, hogy EZT kell elolvasnom. Érdekes módon mindig aktuális volt a könyvek üzenete. Azt mondják, ha leveszel a polcról egy könyvet, felütöd valahol és ráböksz egy mondatra, az sem véletlen. Biztosan van benne valami, nálam ez is "működött" már többször is. 

Lassan itt az év vége, és a 13 olvasásra váró könyveim közül legalább még hármat el akartam olvasni idén :-). Mert jönnek az újak, sorakoznak a polcon, és utálom a restanciát. (A sorrend kialakítása sem egyszerű, hogy melyikkel is folytassam a sort, mert mindegyik érdekel.) Megoldás: kevesebb alvás, több olvasás, szabadidőm jobb kihasználása, illetve kevesebb új könyv beszerzése. Karácsony előtt páran megkérdezték, mit szeretnék kapni, és szerintem idén először mondtam, hogy csak könyvet ne. Rossz érzés volt ezt mondani, mintha nem is én mondtam volna. De muszáj utolérnem magam az összes többi teendőmmel is... Ebben is segített a fent említett könyv ;-). Amikor egy "kincsre" bukkanok, szeretem megosztani másokkal, mert soha nem lehet tudni, hogy kinek segít.  Sokszor "csak" esélyt kell(ene) adni a dolgoknak. Olykor épp ez a legnehezebb. Pedig többnyire semmi veszíteni való nincs. Pont ellenkezőleg.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése